نرم افزارهای یادگیری زبان خارجی
کسب درآمد اینترنتی، آموزشی

به نظر من دو تا از بهترین نرم افزارهای یادگیری زبان انگلیسی، نرم افزارهای Rosetta Stone و Tell me more هستش. خوبیه این نرم افزارها اینه که شما در قسمت صحبت کردن (Speaking)می تونین بوسیله یک میکروفن با این نرم افزارها ارتباط برقرار کنین و این نرم افزارها غلط هاتون رو را با یه پیغام خطا به شما اطلاع میدن و بدین ترتیب شما می تونین با نرم افزار در ارتباط باشین. در قسمت نوشتن (Writing)، خواندن (Reading) و همچنین شنیدن (Listening) نیز همانند قسمت صحبت کردن، شما می تونین با نرم افزار در ارتباط باشین و نرم افزار غلط هاتون رو توسط یک پیغام خطا به شما گوشزد میکنه. این نرم افزارها طوری طراحی شده اند که اگه کسی حتی از زبان خارجی تنها خوندن حروفش رو !! بلد باشه بتونه باهاشون کار کنه، یعنی سطح های مختلف این نرم افزار مناسب افراد متفاوت هستش و همه می تونن ازشون استفاده کنن.

در انتها باید اینو بگم که من هر دو این نرم افزارها رو روی کامپیوترم نصب کردم و تا چند سطح، باهاشون کار کردم و از بین این دو تا، نرم افزار Rosetta Stone رو بیشتر می پسندم، چون محیط گرافیکی اون جذاب تر و کار کارکردن باهاش ساده تره. واسه دانلود هر کدوم از این دو تا نرم افزار می تونین تو اینترنت سرچ کنین. البته من لینک های دانلود این دو نرم افزار رو از سایت سافت گذر کپی کردم و تو این قسمت براتون قرار دادم (حجم اونها یه کمی زیاده، واسه اوناییکه اینترنت پرسرعت با ترافیک زیاد دارن مناسبه که دانلود کنن). برای اینکه بتونین این نرم افزارها رو از این سایت دانلود کنین باید یه بار تو این سایت عضو بشین.

لینک دانلود نرم افزار Rosetta Stone

لینک دانلود نرم افزار Tell me more

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مرتضی جمالی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 71834
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1